Kako najbrže do servisa i naše usluge

Ako ste iz Beograda

Ako ste iz Beograda, donesite uređaj u naš servis, koji se nalazi u Valjevskoj ulici br.3, Beograd, Banovo brdo. Naše radno vreme je od 08-16h od ponedeljka do petka. Subotom i nedeljom ne radimo.

Ako niste iz Beograda

Ako niste iz Beograda, Vaš neispravan uređaj možete poslati,, kurirskom službom na našu adresu. Možete i da odnesete neispravan uređaj u prodavnicu u kojoj ste kupili uređaj. Oni će, primiti Vaš uređaj i dostaviti ga u servis na popravku. Sa njima dogovorite detalje oko preuzimanja alata.
Ako želite da pošaljete uređaj BESPLATNO za Vas, koristite isključivo BEX EXPRESS službu. Njih možete pozvati na 015/640-640. Ako koristite druge prevoznike, onda teret troškova pada na pošiljaoca, a mi ćemo uređaj vratiti o našem trošku.

Potrebna dokumentacija za reklamaciju u garanciji

  • Originalni garantni list, overen od strane prodavca
  • Račun ili fiskalni isečak, može i kopija
  • Podaci o kupcu:
    • Ime i prezime
    • Ulica i broj
    • Mesto
    • Broj telefona
  • Opis kvara

Pakovanje uređaja pri slanju

Ako nemate originalnu ambalažu, koristite kutije približne veličini uređaja koji šaljete. U većim kutijama uređaju se tumbaju, pa mogu da se oštete. Obavezno je slati kompletne uređaje: aku alate sa punjačem i baterijama, perače sa svim prikljčcima, usisivače sa crevom itd.
Ako uređaj ima svoj kofer, nemate potrebe da ga stavljate u dodatnu kutiju. Dovoljno je staviti u kofer u kesu koju ćete zalepiti da se kofer ne bi otvorio u transportu.

Obaveštenje sa reversa

Kada uređaj dostavite lično u naš servis dobijete revers sa obaveštenjem, u kome smo opisali pravila ponašanja obe strane. Kada pošaljete uređaj, ne dobijete revers, pa možete ovde da ga pogledate.

Kontakt podaci

Valjevska 3, 11030 Beograd
Telefon: + 381 11 6543 683
Faks: + 381 11 7570 660